tirsdag 24. mars 2009

Filmprosjekt

De siste ukene har vi jobbet med et filmprosjekt, der oppgaven var å lage en informasjonsfilm om skolen. Vinneren vil bli vist frem til alle de som starter på Sandvika vgs til neste år.



Og hele prosessen har egentlig gått veldig greit. I første time hadde vi en liten brainstorming, der alle kom med ideene de hadde. Det gjorde at vi kom oss raskt igang. Og selv om vi ikke begynte med selve filmingen, så hadde vi så å si hele manuset klart, og vi visste akkurat hva vi skulle gjøre neste gang. Selve filmingen gikk egentlig veldig greit. Men tiltross for planleggingen, så ble noe tatt på sparket, men jeg føler at det er det som har gjort filmen morsom.


Jeg var på gruppe med Hedda, Christine, Guri, Hilde og Synne. Og gruppearbeidet har egentlig gått veldig bra. Men jeg føler kanskje at noen har gjort litt mer enn andre. Dette er kanskje litt fordi enkelte har vært mer ivrige og dermed tatt på seg mer ansvar, men det har også vært noen som har sluntret litt unna.




Vi ble fornøyd med resultatet. Og jeg synes det ble en morsom film, som fikk med alle de tingene vi selv sleit med å skjønne da vi begynte. Det har vært veldig spennende, og ikke minst interessant med et litt annerledes prosjekt. Og jeg føler at vi har lært masse om informasjonsfilm i løpet av de siste ukene. :)



Alt i alt, noen morsomme uker, og et topp prosjekt!

Bilder henter fra
http://www.juristforeningen.com/roklubben/components/com_fpslideshow/images/film.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/SandvikaVGS_front.jpg/400px-SandvikaVGS_front.jpg

Ingen kommentarer: